Pasaż - promocje
 
Malowanki Naklejanki. Hipopotam Malowanki Naklejanki. Hipopotam
Cena: 5,99 zł zł
Pasaż  »  Sport i hobby  »  Sporty wodne  »  Żeglarstwo  »  Silniki zaburtowe  »  BF2,3D6LCHU Silnik zaburtowy Honda z gazem w rumplu oraz sprzęgłem.5-letnia gwarancja Długa stopa. BF 2,3 D6 LCHU
Szukaj produktów
Produkty wg kategorii
Partner sklepu
Silniki zaburtowe - BF2,3D6LCHU Silnik zaburtowy Honda z gazem w rumplu oraz sprzęgłem.5-letnia gwarancja Długa stopa. BF 2,3 D6 LCHU
BF2,3D6LCHU Silnik zaburtowy Honda z gazem w rumplu oraz sprzęgłem.5-letnia gwarancja Długa stopa. BF 2,3 D6 LCHU

BF2,3D6LCHU Silnik zaburtowy Honda z gazem w rumplu oraz sprzęgłem.5-letnia gwarancja Długa stopa. BF 2,3 D6 LCHU

Cena:
4.410,00 zł brutto
Kup teraz »
Opis produktu: Silniki zaburtowe - BF2,3D6LCHU Silnik zaburtowy Honda z gazem w rumplu oraz sprzęgłem.5-letnia gwarancja Długa stopa. BF 2,3 D6 LCHU
SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 2,3 D6 LCHU z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną BF2,3 to najmniejszy oraz najlżejszy, kompaktowy silnik czterosuwowy używany do napędu niewielkich łodzi i pontonów, żaden inny nie jest, aż tak prosty w obsłudze. Jeżeli często zmieniasz łowiska lub po wyprawie chcesz zabrać silnik do domu, chwyć go jedną rękę, przenieś bez wysiłku i włóż do bagażnika samochodu. A kiedy po wyprawie dotrzesz do domu - bądź spokojny, bo możesz mieć najdłuższą gwarancję. - UWAŻAJ NA PODRÓBKI -Link Dane technicze: Model BF 2,3 - Silnik 1-cylindrowy Pojemność 57 cm3 - Chłodzenie silnika Powietrze - Chłodzenie kolumny i wydechu spalin Woda - Zapłon tranzystorowy - Rozruch ręczny Tak - Sterowanie rumplem Tak - Zbiornik paliwa (litry) Wewnętrzny 1litr - Kontrola poziomu oleju Okienko kontrolne - Podnoszenie ręczne Tak - Podpora na płytkie wody Nie - Blokada obrotu kolumny Tak - Sterowanie gazem w rumplu oraz wbudowane sprzęgło,które nie obraca śrubą na "wolnych"obrotach - Obrót kolumny o 360 stopni Tak - Trymowanie i podnoszenie ręczne Pozycje 4+1 - Blokada rozruchu na biegu Nie - Podwójny system poduszek antywibracyjnych Nie - Ładowanie akumulatora z regulatorem napięcia Nie - Potrójna powłoka antykorozyjna Tak - Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne Tak - Wyłącznik bezpieczeństwa Tak - Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika Nie - Podwodny wydech spalin Tak - Wysokość pawęży (mm) 571 - Waga 13,5 kg Dostarczane wyposażenie: - olej Gwarancja: - Zakup konsumencki 5 lat - Zakup na firmę 1 rok - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - Link Przewodząc światu na lądzie i morzu W 1964 roku Honda jako pierwsza wprowadziła na rynek gamę czterosuwowych silników zaburtowych, charakteryzujących się wysoką kulturą pracy, niskim poziomem emisji spalin i zużycia paliwa. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada prawie czterdziestoletnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Wszystkie modele silników zaburtowych Honda począwszy od 2 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Fakt ten pozwala nam zaoferować klientom doskonałe, ekologiczne silniki zaburtowe objęte najdłuższym, rozszerzonym pięcioletnim okresem gwarancji
Podobne do: Silniki zaburtowe - BF2,3D6LCHU Silnik zaburtowy Honda z gazem w rumplu oraz sprzęgłem.5-letnia gwarancja Długa stopa. BF 2,3 D6 LCHU
ENDURA 30 C2
Zbiornik paliwa 24L
Silnik elektryczny Rhino VX34
AKUMULATOR MINN KOTA 100Ah