Pasaż - promocje
 
Bugatti SHAWN Swetry pomarańczowy Bugatti SHAWN Swetry pomarańczowy
Cena: 349,00 zł zł
Pasaż  »  Sport i hobby  »  Sporty wodne  »  Windsurfing  »  Bomy  »  BOM NEIL PRYDE 2011 X9 180-230 CM
Szukaj produktów
Produkty wg kategorii

Bomy - BOM NEIL PRYDE 2011 X9 180-230 CM
BOM NEIL PRYDE 2011 X9 180-230 CM

BOM NEIL PRYDE 2011 X9 180-230 CM

Cena:
3.749,00 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Bomy - BOM NEIL PRYDE 2011 X9 180-230 CM
Neil Pryde X9 2011 - bom węglowy, bardzo sztywny, ramiona wykonane z jednej rury, nowy typ głowicy VT Joint - obejma masztu węglowa, z materiału kompozytowego. Rozmiary wave'owe (135, 145 i 160) mają zmniejszoną do 28 mm średnicę w obszarze trzymania dla wygody użytkownika. Rozmiary race'owe (180, 200, 225 i 260) mają średnicę rury 30 mm w obszarze trzymania i powiększoną w celu zwiększenia wytrzymałości i sztywności w tylnej części. Tylna przedłużka węglowa, jednoczęściowa, bardzo sztywna, zakres regulacji 50 cm. Bom dla bardzo wymagających użytkowników i zawodników. Rozmiary 135 cm, 145 cm oraz 160 cm dostarczane są z podkładką redukcyjną Mast Shim pozwalającą współpracować tym bomom z masztami o zredukowanej śrenicy RDM. Rozmiary 225 cm i 260 cm dostarczane są w komplecie z zestawem płynnej regulacji naciągu po maszcie Adjustable Outhaul Kit. VT_Joint - nowa konstrukcja obejmy masztu zapewniająca lepsze i sztywniejsze połączenie bomu z masztem, a tym samym mniejsze straty energii przy przekazywaniu energii z bomu - poprzez maszt - na deskę. Większa powierzchnia styku obejmy z masztem daje równiez lepszą sprawność energetyczną oraz zmniejsza prawdopodobieństwo uszkodzenia (zgniecenia) masztu. VT_Joint umożliwia zapięcie bomu na masztach o standardowej średnicy, ale różniących się średnicą na wysokości bomu bez zakładania podkładek redukujących. Mast Cup - wnętrze VT-Joint, tworzy kształt litery V, który dostosowuje się do zmieniającej się średnicy masztów (maszty o różnej długości i różniące się modelami mają różną średnicę na wysokości mocowania bomu) bez konieczności stosowania podkładek czy reduktorów. Styka się z masztem w dwóch punktach (a nie jak inne obejmy w jednym) dzięki czemu tworzy pewniejsze, sztywniejsze i bardziej sprawne pod względem transmisji energii, połączenie bomu z masztem. Bomy X9 mają Mast Cup z kompozytowego materiału węglowego. Ramiona wykonane z włókien węglowych - 28mm perforowana owijka na wszystkich 140 i 160 - maksymalna kontrola i komfort, 30mm perforowana owijka na wszystkich 180, 200, 225 - optymalna waga, sztywność i osiągi . Trzpień stabilizujący głowicę bomu - element stanowiący integralną część głowicy pozycjonujący VT-Joint we właściwym położeniu i jednocześnie stanowiący ogranicznik wychylenia bocznego głowicy. Twin-Pin Lever - zapięcie tylnej przedłużki bomu, łatwe w obsłudze, dające pewne i sztywne połączenie, zapewnia optymalne rozproszenie obciążeń. Nowa klamra - zmniejszona powierzchnia i ciężar, zwiększona wytrzymałość. Carbonowy nock - sztywny, lekki i wytrzymały. Zaznaczona skala na linki trapezowe - ułatwia precyzyjne ustawienie linek trapezowych. Mast Shim - wszystkie bomy X3, X6, X9 o długościach 140-190 i 160-210 są dostarczane z podkładką redukcyjną do stosowania z masztami RDM. Tylna przedłużka bomów X9 - bomy X9 mają karbonową przedłużkę o zmienionej budowie i kształcie, lżejszą i sztywniejszą. Bomy X9 140 i 160 oraz X9 Slalom 180 i 200 - nowa przedłużka, szersza w części tylnej, o zwiększonej sztywności poprzecznej i na skręcanie, knaga schowana wewnątrz rury. Bomy X9 Racing 225 i 260 - nowa tylna przedłużka, jeszcze szersza niż w modelach Slalom, knaga do mocowania linki oraz rolki do zestawu płynnej regulacji naciągu po bomie schowane wewnątrz rury
Podobne do: Bomy - BOM NEIL PRYDE 2011 X9 180-230 CM
BOM GAASTRA 2008 T8 150-200 CM
BOM NORTH SAILS 2010 RED SERIES 160-210 CM
BOM NORTH SAILS 2010 RED SERIES 150-200 CM
BOM NORTH SAILS 2010 RED SERIES 140-190 CM