Pasaż - promocje
 
Pasaż  »  Książki  »  Zdrowie, medycyna, uroda  »  Jakość i marketing usług medycznych
Szukaj produktów
Produkty wg kategorii

Zdrowie, medycyna, uroda - Jakość i marketing usług medycznych
Jakość i marketing usług medycznych

Jakość i marketing usług medycznych

Cena:
47,35 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Zdrowie, medycyna, uroda - Jakość i marketing usług medycznych
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.W publikacji zaprezentowano::- sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru- zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej- specyfikę relacji lekarz-pacjent- wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzyAdresaci::- Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania
Podobne do: Zdrowie, medycyna, uroda - Jakość i marketing usług medycznych
Zestaw prezentowy W wannie i poza nią
Dbaj o kręgosłup
Systemy zdrowotne Zarys problematyki
sep Chemia nowoczesnych kosmetyków