Pasaż - promocje
 
Pasaż  »  Książki  »  Zdrowie, medycyna, uroda  »  Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Szukaj produktów
Produkty wg kategorii

Zdrowie, medycyna, uroda - Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Cena:
47,62 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Zdrowie, medycyna, uroda - Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów
Podobne do: Zdrowie, medycyna, uroda - Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Zestaw prezentowy W wannie i poza nią
Dbaj o kręgosłup
Systemy zdrowotne Zarys problematyki
sep Chemia nowoczesnych kosmetyków