Pasaż - promocje
 
Rejestratory i odtwarzacze audio - RME FIREFACE 800
RME FIREFACE 800

RME FIREFACE 800

Cena:
4.640,00 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Rejestratory i odtwarzacze audio - RME FIREFACE 800
56-kanałowy Interfejs Audio FireWire, 24-bity/192 kHz Po przeszło 2 latach intensywnej pracy wybitnego zespołu inżynierów, firma RME prezentuje Fireface 800, najlepszy na świecie interfejs audio FireWire. Cechy, takie jak: możliwość użycia do 56 kanałów record/playback, częstotliwość próbkowania do 192 kHz, nowoczesne złącze FireWire 800 przekonują, że jest to bezkonkurencyjny, high-end'owy oraz super szybki interfejs audio FireWire.   image_2 = new Image(); image_2.src = "http://audiostacja.pl/images/adres.gif" ; image_2 = new Image(); image_2.src = "http://audiostacja.pl/images/" ; Jak nazwa wskazuje Fireface 800 łączy się z komputerem przy pomocy portu FireWire [w wersji 800 lub 400] i dzięki temu nie wymaga dodatkowej karty PCI lub PCMCIA. Jest to zewnętrzny interfejs w obudowie Rack o wysokości 1U. Fireface 800 łączy w sobie najnowsze oraz sprawdzone rozwiązania technologiczne innych produktów RME z najszybszą technologią FireWire.Jakość sygnału audio z renomowanej już serii przetworników ADI-8, preampy mikrofonowe z QuadMic i OctaMic, Technologia TotalMix z serii produktów Hammerfall DSP, wieloletnie doświadczenie w programowaniu skutecznych i niezawodnych driverów, kompatybilność z DIGICheck to połączenie najlepszych cech urządzeń RME. Wszystko to gwarantuje topową jakość oraz stabilną pracę nowego systemu audio firmy RME. Fireface 800 oferuje najlepiej dopracowane wejście instrumentalne, jakie można znaleźć w interfejsach audio, wysokiej jakości wyjście słuchawkowe oraz odstęp od szumu na poziomie 119 dBA - typowe dla RME ! image_3 = new Image(); image_3.src = "http://audiostacja.pl/images/" ;Bazą do budowy Fireface 800 był sprawdzony i niezawodny Multiface.8 symetrycznych wejść oraz 8 wyjść analogowych z programowo kontrolowanym poziomem [-10 dBV, +4 dBu, HiGain], zbudowanych oczywiście z elementów dyskretnych i pracujących w domenie analogowej, gwarantuje najwyższy zakres dynamiki oraz referencyjną jakość brzmienia. Dodatkowo, można osobno regulować poziomy dla przedwzmacniaczy mikrofonowych i wyjścia słuchawkowego. Wszystkie ustawienia mogą być kontrolowane z poziomu oprogramowania komputerowego. Interfejs został wyposażony w najnowsze przetworniki A/D i D/A 24-bity/192 kHz, zatem wszystkie procesy obróbki sygnału audio [wejścia/wyjścia audio] odbywają się z maksymalną częstotliwością próbkowania do 192 kHz oraz dynamiką 119 dBA, również na wyjściu słuchawkowym! Umieszczone na panelu przednim wyjście słuchawkowe zapewnia dużą głośność na nisko impedancyjnych słuchawkach i umożliwia odsłuch również z kanałów 9/10. Dlatego wyjście słuchawkowe może być używane równolegle z ASIO Direct Monitoring. Na panelu przednim Fireface 800 znajdują się 4 symetryczne wejścia mikrofonowe wykonane w technice dyskretnej [klasa A] z oddzielnymi włącznikami phantom 48V. Obok każdego preampu znajdują się 4 wejścia jack, które można wymiennie traktować jako dodatkowe wejścia liniowe z regulacją zakresu gain do 50 dB! Ciekawostką jest możliwość łączenia sygnału z obu wejść jednocześnie na każdym z 4 kanałów [mikrofonowe i liniowe na przednim panelu].Dwa z czterech wejść mikrofonowych są zawsze dostępne jako kanały 9 i 10, pozostałe dwa mogą być używane razem z lub zamiast wejść 7 i 8. W przypadku kanałów 7 i 8 można również łączyć sygnał z wejść na panelu przednim oraz tylnym.Wejście Instrumentalne Fireface 800 posiada unikalne wejście instrumentalne Hi-Z, oferujące bezprecedensową jakość i elastyczność podczas nagrywania gitary lub basu. Soft-limiter, który został specjalnie dostosowany do współpracy z instrumentami muzycznymi, zabezpiecza przed przesterowaniem sygnału na przetworniku A/D.Limiter nie pracuje bez zniekształceń, a raczej celowo tworzy parzyste zniekształcenia harmoniczne. Dzięki płynnej reakcji na poziom sygnału oraz celowemu tworzeniu harmonicznych, sygnał wejściowy może być kompresowany [płynna regulacja] w zależności od gustu. Limiter może być użyty jako distortion z brzmieniem charakterystycznym dla sygnałów osiąganych na układach lampowych. Dodatkowo można włączać układ Drive, który pozwala uzyskać głęboki przester gitarowy. Można również użyć niezależny filtr Speaker Emulation, który wycina niskie i wysokie częstotliwości zakłóceń, gwarantując optymalną jakość dźwięku podczas nagrywania "prosto w komputer" lub w przypadku monitoringu poprzez mikser. Sygnał gitary, czy basu nie jest nieodwracalnie przetwarzany, ale przygotowany bezpośrednio do dalszej obróbki w programie audio. Tak więc można później użyć znane i renomowane plug-iny symulujące wzmacniacze gitarowe. Wejścia i Wyjścia Cyfrowe Dwa porty ADAT pozwalają na podłączenie urządzeń efektowych, cyfrowych mikserów lub zewnętrznych przetworników. Oczywiście, dodatkowe 16 kanałów poprzez ADAT działa jednocześnie z podstawowymi kanałami analogowymi. Używając dwóch dodatkowych ADI-8 DS, możemy uzyskać 26 wejść oraz wyjść analogowych. W przypadku stosowania systemu S/MUX, uzyskamy 18 kanałów pracujących z częstotliwością 96 kHz. Interfejs cyfrowy S/PDIF pracuje aż do częstotliwości 192 kHz, tak więc można użyć 10 wejść i wyjść analogowych oraz 2 wejścia i wyjścia cyfrowe z częstotliwością próbkowania 192 kHz. Drugi port ADAT może pracować wymiennie jako S/PDIF optyczny z częstotliwością do 192 kHz - oto kolejny przykład innowacyjnego rozwiązania firmy RME.Podstawowe Możliwości Wszystkie wejścia i wyjścia działają jednocześnie! [w przypadku rejestracji z częstotliwoscią 192 kHz złącza ADAT są nieaktywne]. Na przykład wejście instrumentalne 1 działa wymiennie z wejściem liniowym 1 na tylnym panelu lub razem z nim. Podobnie gniazda TRS jack na tylnym panelu oraz gniazda XLR wejść mikrofonowych mogą być używane jednocześnie. Podsumowując, do Fireface 800 można podłączyć 35 różnych źródeł sygnału i nagrywać je na 28 oddzielnych śladach w komputerze! Dzięki technologii opartej na DSP w mikserze TotalMix, wszystkie wejścia i wyjścia mogą być dowolnie miksowane oraz przepinane między sobą wewnątrz karty. Jest to znakomite rozwiązanie, pomocne przy miksach. Można użyć do 14 kompletnie niezależnych stereofonicznych submiksów. Każdy z kanałów wyjściowych miksera, który jest pojedynczym kanałem submixu, może być nagrywany wewnętrznie bez potrzeby zewnętrznego przepinania kabli.Dzięki wewnętrznej pamięci Flash, wszystkie ustawienia TotalMix są zapamiętywane i dostępne podczas działania całego systemu bez potrzeby jego resetowania przy każdorazowej zmianie parametrów. Po wprowadzeniu dowolnych ustawień Fireface 800 może pracować w trybie stand-alone [bez potrzeby podłączania do komputera] jako mikser, przetwornik A/D D/A, mikser słuchawkowy, konwerter formatów, przedwzmacniacz instrumentalny lub mikrofonowy, mikser monitoringu i w wielu innych zastosowaniach. Fireface 800 wyposażono w technologię SteadyClock, unikalną cechę wprowadzoną przez RME. Pozwala ona na uzyskanie super stabilnego zegara taktującego cały system audio w studio. SteadyClock odświeża sygnały synchronizacyjne, usuwa jitter, dbając jednocześnie o optymalną jakość konwersji. Funkcja ta gwarantuje niewiarygodną perfekcję brzmienia sygnału audio, niezależną od zakłóceń powstających w komputerze SteadyClock pozwala FireFace 800 dowolnie kontrolować częstotliwość próbkowania. Panel sterowania zapewnia wsparcie dla większości wariantów częstotliwości próbkowania stosowanych w branży audio oraz video. Dodatkowo możemy użyć dwóch regulatorów w celu ustawienia dowolnej częstotliwości próbkowania w czasie rzeczywistym, w zakresie +/- 4% oraz +/- 0.4%. Na tylnym panelu urządzenia umieszczono slot na opcjonalne rozszerzenie Time Code [TCO] do synchronizacji LTC z urządzeniami video. Dzięki SteadyClock, Fireface 800 nie tylko wysyła dokładną synchronizację video, ale bardzo "czysty" WordClock z niskim jitter'em. Firma RME zastosowała w Fireface 800 własną technologię FireWire, gruntownie zoptymalizowaną do pracy z audio. Specjalna adaptacja sprzętu oraz nowa koncepcja bufora audio umożliwiają odpowiednią wydajność urządzenia, jak i niemożliwą wcześniej do uzyskania, niewiarygodnie małą latencję wynoszącą tylko 1 ms . W Fireface 800 wbudowano drugi port FireWire z funkcją huba, obsługujący tryb bi-lingual dla pełnej kompatybilności z FireWire 400 oraz dodatkowy port FireWire 400.Na jednym złączu FireWire 800 można podłączyć równolegle kilka interfejsów Fireface 800. Reasumując. Różnorodność i ilość dostępnych wejść oraz wyjść, znakomita jakość brzmienia, niezawodność driver'ów z niewiarygodnie niską latencją oraz solidność wykonania, z jakiej znana jest niemiecka firma RME, uprawniają do stwierdzenia, że Fireface 800 jest najlepszą kartą audio na świecie. DANE TECHNICZNE: Wejścia/Wyjścia <ul> <li style="text-align: justify;">Wejścia analogowe: 8 x jack stereo [symetryczne], 4 x XLR [mikrofonowe] lub 4 x jack stereo [symetryczne] mogące pracować jako inserty dla wejść XLR [mikrofonowych],</li> <li style="text-align: justify;">1 x jack mono [wejście emulujące wzmacniacz z głośnikiem] z przełączaniem na liniowe</li> <li style="text-align: justify;">Wyjścia analogowe: 8 x jack stereo [symetryczne], 1 x jack stereo – monitorowe [słuchawkowo-liniowe]</li> <li style="text-align: justify;">Wejścia cyfrowe: 2 x ADAT optyczne [przełączalne na S/PDIF optyczny], S/PDIF galwaniczny [gniazdo RCA], kompatybilny z AES/EBU</li> <li style="text-align: justify;">Wyjścia cyfrowe: 2 x ADAT optyczne [przełączalne na S/PDIF optyczny], S/PDIF galwaniczny [gniazdo RCA], kompatybilny z AES/EBU</li> </ul> Dynamika <ul> <li style="text-align: justify;">Zakres dynamiki na wejściu analogowym: 109dB RMS nie ważone, 112dBA</li> <li style="text-align: justify;">Zniekształcenia harmoniczne THD na wejściu karty: mniejsze niż -110dB [<0,00032%]</li> <li style="text-align: justify;">Zniekształcenia harmoniczne THD+N na wejściu karty: mniejsze niż -104dB [<0,00063%]</li> <li style="text-align: justify;">Przesłuchy międzykanałowe na wejściu karty: -110dB</li> <li style="text-align: justify;">Zakres dynamiki na wyjściu karty: 116 dB RMS nie ważone, 119dBA</li> <li style="text-align: justify;">Zniekształcenia harmoniczne THD na wyjściu karty: mniejsze niż -103dB [<0,0007%]</li> <li style="text-align: justify;">Zniekształcenia harmoniczne THD+N na wyjściu karty: mniejsze niż -100dB [<0,001%]</li> <li style="text-align: justify;">Przesłuchy międzykanałowe na wyjściu karty: -110dB</li> </ul> Poziomy <ul> <li style="text-align: justify;">Poziom wejścia/wyjścia dla 0 dBFS @ Hi Gain: +19dBu</li> <li style="text-align: justify;">Poziom wejścia/wyjścia dla 0 dBFS @ +4dBu: +13dBu</li> <li style="text-align: justify;">Poziom wejścia/wyjścia dla 0 dBFS @ -10dBV: +2dBV</li> <li style="text-align: justify;">Częstotliwość próbkowania [kHz]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2, 96, 128, 176.4, 192</li> <li style="text-align: justify;">Częstotliwość próbkowania synchronizowana zewnętrznym sygnałem zegarowym: płynnie od 28kHz do 200kHz</li> </ul> Pasmo <ul> <li style="text-align: justify;">Pasmo przenoszenia dla częstotliwości próbkowania 48kHz: 5Hz - 21.5kHz przy spadku dynamiki na krańcach pasma -0.5dB</li> <li style="text-align: justify;">Pasmo przenoszenia dla częstotliwości próbkowania 96kHz: <5Hz - 43.5kHz przy spadku dynamiki na krańcach pasma -0.5dB</li> <li style="text-align: justify;">Pasmo przenoszenia dla częstotliwości próbkowania 192kHz: <5Hz - 70kHz przy spadku na krańcach pasma -1dB</li> </ul> Dostępne Sterowniki <ul> <li style="text-align: justify;">Windows 2000 + SP4 lub Windows XP [home, professional] + SP1: Pełne ASIO multi-client współpracujące z WDM, MME, GSIF 2.0 i ASIO 2.0. WDM [DirectSound] ze stereo i trybem wielokanałowym. Pełny hot-plugging. Do 3 jednostek Fireface 800 może działać jednocześnie</li> <li style="text-align: justify;">Mac OS X [10.3.4 lub nowszy]: Core Audio, Core MIDI. Do 3 jednostek Fireface 800 może działać jednocześnie </li> </ul>
Podobne do: Rejestratory i odtwarzacze audio - RME FIREFACE 800
Zegarek z Tel. GSM+Kamera+Dyktafon +Aparat Foto+MP3+MP4
Alesis JamDock - Stacja dokująca do iPoda
Odtwarzacz Denon DN-C640
Odtwarzacz CD/MP3 Stanton C324