Pasaż » Muzyka » Instrumenty muzyczne » Sprzęt nagłośnieniowy i studyjny » Rejestratory i odtwarzacze audio » RME FIREFACE UC
Szukaj produktów
Produkty wg kategorii
Rejestratory i odtwarzacze audio - RME FIREFACE UC
RME FIREFACE UC
Cena:
3.431,00 zł brutto
Kup teraz »
3.431,00 zł brutto
Opis produktu: Rejestratory i odtwarzacze audio - RME FIREFACE UC
RME Fireface UC to następca interfejsu Fireface 400 - zdobywcy licznych nagr&oacute;d oraz szerokiego grona użytkownik&oacute;w. Tym razem producent wyposażył urządzenie w port USB zamiast poprzednio zastosowanego FireWire.Standard USB już dawno osiągnął przepustowość wystarczającą do bezproblemowej pracy na ośmiu i więcej kanałach audio. Jest to rozwiązanie stabilne i dostępne w każdym komputerze stacjonarnym i przenośnym. Nie musimy już kupować specjalnych [czyt. wydajnych] kontroler&oacute;w FireWire, męczyć się z ich instalacją oraz konfiguracją. Standard USB jest nadal rozwijany i możemy mieć pewność, że w niedalekiej przyszłości jego przepustowość wzrośnie nawet 10 krotnie zachowując przy tym pełną kompatybilność z poprzednimi wersjami USB [1.1, 2.0]Interfejs RME Fireface UC został specjalnie zoptymalizowany pod kątem uzyskania najwyższej wydajności i stabilności zar&oacute;wno pod systemami dedykowanymi PC jak r&oacute;wnież MAC. Korzysta on z dw&oacute;ch wersji firmware'u, z kt&oacute;rych każda wykorzystuje inną metodę transferu danych. Ma to na celu wyeliminowanie typowych ograniczeń charakterystycznych dla interfejs&oacute;w USB innych producent&oacute;w. Rezultatem owej optymalizacji jest możliwość pracy na minimalnych latencjach a są to 42 sample dla PC Windows oraz 14 sampli op&oacute;źnienia dla MAC OS.Fireface UC to jedyne urządzenie w swojej klasie z aktywnym układem tłumienia jittera, możliwością kontroli z panelu przedniego, wysokiej jakości przetwornikami AD/DA oraz możliwością dowolnej konfiguracji wejść i wyjść w systemie dźwiękowym Twojego studia. TotalMix, to oprogramowanie z poziomu kt&oacute;rego możemy kontrolować interfejs RME Fireface UC - majstersztyk wśr&oacute;d dzisiejszych aplikacji sterujących interfejsami audio.Wejścia i wyjścia analogowe FireFace UC oferuje 8 wejść oraz 8 wyjść analogowych najwyższej jakości. Z wyjątkiem kanał&oacute;w 7/8 wszystkie pozostałe są symetryczne i mają programowo przełączane poziomy w zakresie -10 dBV, +4dBu, Lo Gain. Na płycie czołowej Fireface UC znajdują się 2 symetryczne wejścia mikrofonowe z poziomem wejściowym sterowanym cyfrowo i indywidualnie załączanym zasilaniem Phantom 48V. Wejścia te są wykonane na złączach typu Combo [XLR/TRS] firmy Neutrik co jest gwarancją pewnego połączenia. Wejścia 3 i 4 to niezwykle elastyczne, symetryczne wejścia uniwersalne. Po pierwsze, funkcjonują one w identyczny spos&oacute;b jak wejścia 5 - 8 znajdujące się na płycie tylnej i mogą być skonfigurowane do wsp&oacute;łpracy z sygnałami o standardowych poziomach studyjnych [+4 dBu, LoGain]. Ponadto impedancja wejściowa może być przełączana pomiędzy 10 kOhm dla sygnał&oacute;w o poziomie liniowym a 470 kOhm dla sygnał&oacute;w instrumentalnych. Wejścia 5 - 8 ulokowane na płycie tylnej pracują z poziomami -10 dBV, +4 dBu i LoGain, kt&oacute;re można wybrać w oknie ustawień. Identycznie sytuacja wygląda w przypadku symetrycznych wyjść analogowych 1 - 6 znajdujących się na płycie tylnej. Wyjście słuchawkowe, przypisane do kanał&oacute;w 7/8 oferuje wysoki poziom głośności podczas wsp&oacute;łpracy ze słuchawkami niskoimpedancyjnymi. Wejścia i wyjścia cyfrowe Optyczne wejścia i wyjścia ADAT pozwalają na podłączenie dodatkowych procesor&oacute;w efekt&oacute;w, mikser&oacute;w lub zewnętrznych przetwornik&oacute;w. Wszystkie kanały ADAT są dostępne jednocześnie razem z kanałami analogowymi, dzięki czemu - wykorzystując dodatkowy konwerter ADI-8 QS lub przedwzmacniacz&nbsp;OctaMic II - zyskujemy dostęp do 16 analogowych kanał&oacute;w wejściowych i wyjściowych. Koaksjalne złącze S/PDIF, kt&oacute;re jest w pełni kompatybilne r&oacute;wnież z formatem AES/EBU [podobnie, jak w innych urządzeniach RME] może pracować z częstotliwościami pr&oacute;bkowania do 192 kHz.Funkcjonalność Dzięki wewnętrznej pamięci Flash wszystkie ustawienia, w tym ustawienia miksera TotalMix są wczytywane w momencie uruchamiania interfejsu. Fireface 400 może zatem być konfigurowany i używany jako samodzielne urządzenie nie podłączone do komputera. W tym wypadku może m.in. pracować jako: submikser, przetwornik A/D i D/A, mikser słuchawkowy, konwerter format&oacute;w, przedwzmacniacz instrumentalny lub mikrofonowy, mikser monitorowy i wiele innych. Interfejs Fireface 400 został wyposażony w unikalną technologię SteadyClock przeznaczoną do sprawowania kontroli nad zegarem i synchronizacją. Dzięki niej urządzenie może służyć jako źr&oacute;dło referencyjnego sygnału zegarowego dla całego studia. Technologia SteadyClock odświeża sygnały zegarowe, usuwa jitter oraz dba o optymalną jakość konwersji gwarantując wyśmienitą jakość dźwięku całkowicie niezależną od jakości zegara referencyjnego. SteadyClock pozwala ponadto na swobodną kontrolę częstotliwości pr&oacute;bkowania. W ustawieniach zawarto możliwość bezpośredniego wyboru najczęściej wykorzystywanych częstotliwości pr&oacute;bkowania w świecie audio i wideo. Dodatkowo, z pomocą dw&oacute;ch suwak&oacute;w można płynnie zmieniać częstotliwość pr&oacute;bkowania w czasie rzeczywistym. TotalMix - mikser oparty o wyspecjalizowany procesor DSP. Pozwala na w pełni niezależne komutowanie i miksowanie sygnał&oacute;w pochodzących z wszystkich 18 kanał&oacute;w wejściowych i wyjściowych do wszystkich 18 wyjść fizycznych. Za pomocą TotalMix [w przypadku FireFace UC] można stworzyć do 9 całkowicie niezależnych sub-miks&oacute;w stereo, kt&oacute;re dają bezkonkurencyjne możliwości monitoringu. Unikalne cechy TotalMix to: możliwość kopiowania i wklejania ustawień, grupowanie i przeprowadzanie operacji na suwakach podgrup na grupach. Do dowolnego krosowania sygnał&oacute;w posłuży nam okno Matrix. Parametry miksera można kontrolować z pomocą komunikat&oacute;w MIDI wykorzystując do tego celu zewnętrzny kontroler sprzętowy. Wszelkie operacje dotyczące obliczania poziom&oacute;w sygnału [RMS oraz PEAK] są przeprowadzane z wyłączeniem procesora komputera. CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: &nbsp; <ul> <li style="text-align: justify;">8 wejść/wyjść analogowych</li> <li style="text-align: justify;">złącza cyfrowe: ADAT/Toslink, SPDIF, WordClock</li> <li style="text-align: justify;">2x MIDI IN/OUT [32 kanały]</li> <li style="text-align: justify;">USB do komunikacji z komputerem</li> <li style="text-align: justify;">2 przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom 48V</li> <li style="text-align: justify;">Wydajne sterowniki 32 oraz 64-bitowe dedykowane PC oraz MacOS: ASIO2, WDM, CoreAudio, Core MIDI</li> <li style="text-align: justify;">DigiCheck do analizy materiału audio</li> <li style="text-align: justify;">TotalMix zaawansowany mikser pozwalający na dowolne krosowanie sygnału między wejściami a wyjściami</li> <li style="text-align: justify;">Gwarancja 2 lata</li> </ul> DANE TECHNICZNE: Wejścia analogowe: 6 x 1/4&quot; TRS [4 liniowe, 2 x liniowo-instrumentalne], 2 x XLR/TRS Combo [2 mikrofonowo-liniowe]; wszystkie symetryczne Wyjścia analogowe: 6 x 1/4&quot; TRS, symetryczne, ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem stałoprądowym; 1 x 1/4&quot; TRS niesymetryczne Wejścia cyfrowe: 1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU] Wyjścia cyfrowe: 1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU] MIDI: 2 x MIDI IN/OUT na dodatkowym kablu [4 gniazda DIN, 5-pin]; 32 szybkie kanały MIDI z małym jitterem <ul> <li style="text-align: justify;">Dynamika przetwarzania A/D: 110 dB RMS nieważona, 113 dBA</li> <li style="text-align: justify;">THD dla przetwarzania A/D: &lt; -110 dB [&lt; 0,00032%]</li> <li style="text-align: justify;">THD+N dla przetwarzania A/D: &lt; -104 dB [&lt; 0,00063%]</li> <li style="text-align: justify;">Przesłuch dla przetwarzania A/D: &gt; 110 dB</li> </ul> <ul> <li style="text-align: justify;">Dynamika przetwarzania D/A: 110 dB RMS nieważona, 112 dBA [niewyciszony]</li> <li style="text-align: justify;">THD dla przetwarzania D/A: &lt; -100 dB [&lt; 0,001%]</li> <li style="text-align: justify;">THD+N dla przetwarzania D/A: &lt; -97 dB [&lt; 0,0014%]</li> <li style="text-align: justify;">Przesłuch dla przetwarzania D/A: &gt; 100 dB</li> <li style="text-align: justify;">Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu Hi Gain: +19 dBu</li> <li style="text-align: justify;">Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu +4 dBu: +13 dBu</li> </ul> <ul> <li style="text-align: justify;">Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu -10 dBV: +2 dBV</li> <li style="text-align: justify;">Wewnętrzne częstotliwości pr&oacute;bkowania: 32, 44.1, 48, 64, 88.2, 96, 128, 176.4, 192 kHz</li> <li style="text-align: justify;">Zakres zewnętrznych częstotliwości pr&oacute;bkowania: 28 kHz - 200 kHz</li> <li style="text-align: justify;">Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB: 5 Hz - 21 kHz&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [44.1 kHz]</li> <li style="text-align: justify;">Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB: &lt; 5 Hz - 43.3 kHz [96 kHz]</li> <li style="text-align: justify;">Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -1 dB: &lt; 5 Hz - 70 kHz&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; [192 kHz]</li> </ul> Sterowniki PC: Windows XP sp2 [lub nowszy] Vista, Vista 64, Windows7: WDM, ASIO2 MAC: Mac OS X [10.5 lub nowszy] Intel: Core Audio, Core MIDI |
Podobne do: Rejestratory i odtwarzacze audio - RME FIREFACE UC
Zegarek z Tel. GSM+Kamera+Dyktafon +Aparat Foto+MP3+MP4 |
Alesis JamDock - Stacja dokująca do iPoda |
Odtwarzacz Denon DN-C640 |
Odtwarzacz CD/MP3 Stanton C324 |