Pasaż - promocje
 
Bugatti SHAWN Swetry pomarańczowy Bugatti SHAWN Swetry pomarańczowy
Cena: 349,00 zł zł
Rejestratory i odtwarzacze audio - RME MULTIFACE II
RME MULTIFACE II

RME MULTIFACE II

Cena:
2.789,00 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Rejestratory i odtwarzacze audio - RME MULTIFACE II
W Systemie Hammerfall DSP zastosowano szereg unikalnych technologii, których nie sposób znaleźć w produktach konkurencyjnych firm. Dzięki wbudowanemu DSP karta ma obniżoną Latencję [z ang. opóźnienie] aż do 1,5msUdostępniono możliwość niezależnego adresowania wejść i wyjść audio dzięki sprzętowemu mikserowi [technologia Total Mix] ? ogółem 720 kanałów w 40-bitowej rozdzielczości. W System Hammerfall DSP wbudowano również sprzętowy miernik poziomów szczytowych i skutecznych oraz sprzętowy mechanizm S/MUX, umożliwiający na łączu optycznym ADAT [8 kanałów 24-bity/48 kHz] wykorzystanie 4 kanałów w rozdzielczości 24-bity/96kHz [Double Speed]. To jeszcze nie wszystkie udoskonalenia i patenty jakie zastosowane są w Systemach Hammerfall DSP Podstawową, dla użytkownika, zaletą jest bardzo małe opóźnienie [z ang. Latencja] podczas nagrywania, mniejsze obciążenie systemu komputerowego w stosunku do kart innych producentów oraz stabilne drivery, z których słynie firma RME. Reasumując: Karta RME w swojej klasie cenowej jest po prostu najlepszaSystem Hammerfall DSP składa się z 2 elementów: karty sterującej ? PCI lub CardBus [PCMCIA] ? montowanej do wnętrza komputera oraz zewnętrznego modułu analogowego MULTIFACE II. MULTIFACE II jest zewnętrznym modułem podłączanym do karty PCI lub CardBus. Interfejs wyposażony jest w: 8 analogowych wejść oraz 8 wyjść [symetryczne 24-bity/96kHz], wejście/wyjście ADAT, wejście/wyjście cyfrowe S/PDIF [RCA ? cinch], interfejs MIDI [IN/OUT], wejście/wyjście Word Clock oraz dodatkowe wyjście analogowe z możliwością podłączenia słuchawek. Karta produkowana jest w Niemczech, co gwarantuje wysoką jakość wykonania i niezawodne działanie. Markowe podzespoły oraz opatentowane rozwiązania elektroniczne [np. galwaniczne izolowanie od zakłóceń] i systemowe [znakomite sterowniki programowe] sprawiają, że rodzina kart audio Hammerfall DSP [Multiface, Digiface, HDSP, FireFace] jest ekskluzywnym produktem za przystępną cenę. System Hammerfall DSP MULTIFACE II współpracuje z: <ul> <li style="text-align: justify;"> Windows 98/ME - MME multi-client, ASIO 2.0, GSIF</li> <li style="text-align: justify;"> Windows 2000/XP - pełny multi-client MME, GSIF, ASIO 2.0 oraz ASIO multi-client</li> <li style="text-align: justify;"> Mac OS 9.x - ASIO 2.0, OMS MIDI</li> <li style="text-align: justify;"> Mac OS X ? Core Audio dla v.10.2.x Jaguar lub późniejszy, Core MIDI</li> </ul> MULTIFACE II ma postać połowy Rack?a 1U 19". Mimo małych wymiarów jest to potężne narzędzie, uznane w środowisku profesjonalistów ? używa go np. Gareth Jones [patrz ?EiS? nr 9/2003]. Warto wiedzieć, że przetwarzanie sygnałów analogowych na postać cyfrową [oraz odwrotnie] odbywa się poza komputerem, czyli bezpośrednio w interfejsie. Oznacza to zminimalizowanie do minimum wpływu zakłóceń wywołanych przez podzespoły komputera. Wejścia i wyjścia analogowe dostępne są w postaci symetrycznych jacków TRS, zapewniając studyjną jakość sygnału analogowego. Kolejnym atutem MULTIFACE II jest niezależne wyjście audio [129 dBA] z regulacją głośności, współpracujące z TotalMix-erem, które można wykorzystać jako dodatkowe wyjście odsłuchowe z możliwością podłączenia słuchawek. Przedni panel urządzenia zawiera, oprócz Interfejsu MIDI [IN, OUT] oraz dodatkowego wyjścia monitorowo-słuchawkowego z regulacją głośności [jack stereo], kilka sygnalizatorów w postaci diod LED informujących o stanie urządzenia; np. status MIDI, informacje o synchronizacji audio, podłączeniu do komputera, itp. Istotnym udogodnieniem wprowadzonym w nowej wersji MULTIFACE II są dwa przełączniki poziomu sygnału na wejściach i wyjściach audio [Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV]. W tylnej ściance MULTIFACE II umieszczono: 8 analogowych wejść oraz 8 analogowych wyjść symetrycznych [jack TRS 1/4"], wejście/wyjście optyczne ADAT [8 wejść/8 wyjść cyfrowych] przełączane na S/PDIF [TosLink], cyfrowe wejście/wyjście S/PDIF [coaxialne na RCA], synchronizacja Word Clock IN/OUT [BNC], gniazdo zewnętrznego zasilania oraz złącze HOST [podłączenie do karty sterującej PCI lub CardBus]. W nowej wersji MULTIFACE II zrezygnowano ze złącza ADAT Sync, ponieważ w tej chwili nie używa się tego typu synchronizacji. Dzięki uzyskanej przestrzeni na tylnej ściance obudowy można było powiększyć odstępy pomiędzy gniazdami jack TRS. W tej chwili można swobodnie podłączać np. grube złącza jack TRS firmy Neutrik. Czy można dać użytkownikowi więcej? Modułowość Systemu Hammerfall DSP pozwala na budowanie zestawów według indywidualnych potrzeb użytkownika. Podstawa to zewnętrzny moduł MULTIFACE II i karta PCI montowana do wnętrza komputera [PC lub MAC]. W przypadku komputerów przenośnych z gniazdem PC Card [PCMCIA] zestaw składa się z modułu MULTIFACE II oraz karty CardBus. Gdy zachodzi potrzeba przełączania się pomiędzy różnymi komputerami, np. dla użytkowników pracujących na 2 systemach [stacjonarnym i przenośnym] na zmianę, wystarczy wtedy zaopatrzyć komputery w odpowiednie karty sterujące [CardBus lub PCI]. Zatem jeden interfejs MULTIFACE może być podłączany do kilku komputerów, bez potrzeby kupowania pełnych zestawów, tzn. karty sterującej i modułu. Panel Sterowania Hammerfall DSP Przejrzyście rozplanowany panel sterowania dostarcza wszelkich niezbędnych informacji. W łatwy sposób można wybrać typ wejścia, ustawić zegar systemowy, wybrać sposób odczytywania wejścia cyfrowego, ustawić wielkość pamięci przydzielonej na bufor ASIO. Po prostu patrzysz, ustawiasz i wszystko gra bez potrzeby wychodzenia z programu, w którym tworzysz i nagrywasz muzykę. Podczas pracy z różnymi źródłami cyfrowymi ważne jest aby wiedzieć, czy połączenia oraz synchronizacja są prawidłowe. Dzięki zastosowaniu patentu Sync Check karta automatycznie sprawdza sygnały na wszystkich wejściach i pokazuje ich aktualny stan. Zaś Intelligent Clock Control pozwala na bezkonfliktowe przełączenie źródła synchronizacji przy podłączonych kilku urządzeniach cyfrowych. AutoSync pokazuje typ wejścia i częstotliwość używanego w danej chwili żródła synchronizacji. DANE TECHNICZNE: <ul> <li style="text-align: justify;"> Praca z częstotliwościami próbkowania w stereo: 32 kHz, 44.1 kHz, 48 kHz, 64 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Latencja [z ang. opóźnienie] na poziomie: 1.5 ms, 3 ms, 6 ms, 12 ms, 23 ms, 46 ms, 93 ms, 186 ms</li> <li style="text-align: justify;"> Technologia ASIO Zero CPU Load - podczas używania wszystkich 36 sprzętowych kanałów [8 wejść analogowych, 8 wyjść analogowych, 8 wejść ADAT, 8 wyjść ADAT, 2 wejścia S/PDIF, 2 wyjścia S/PDIF] procesor komputera obciążany jest w 0% .</li> <li style="text-align: justify;"> Możliwość zmiany wszystkich parametrów w czasie rzeczywistym</li> <li style="text-align: justify;"> Synchronizacja audio [Word Clock] w trybach: Master lub Slave. Zastosowany AutoSync umożliwia automatyczną synchronizację częstotliwości próbkowania i jej sterowanie na wejściu i na wyjściu karty; strumienie danych wchodzących i wychodzących mogą mieć różne częstotliwości próbkowania</li> <li style="text-align: justify;"> Automatyczna i inteligentna kontrola Master/Slave Clock</li> <li style="text-align: justify;"> Superstabilny Bitclock-PLL [synchronizacja audio] w trybie ADAT, pozwalający na precyzyjne synchronizowanie z urządzeniami zewnętrznymi oraz płynne zmienianie częstotliwości próbkowania</li> <li style="text-align: justify;"> Enhanced Mixed mode: szybkie i jednoczesne ustawianie parametrów wejść i wyjść karty</li> <li style="text-align: justify;"> Technologia ZLM [ang. Zero Latency Monitoring], pozwalająca na odsłuchiwanie ścieżki na zasadzie Tape Type ? odsłuch z wejścia możliwy jest podczas nagrywania lub wtedy, gdy dana ścieżka jest uaktywniona [ang. Enable Record] - ze sprzętową funkcja podrzutki [ang. Punch-IN/OUT]. Funkcja działa wtedy, gdy zegar systemowy ustawiony jest na Slave</li> <li style="text-align: justify;"> Technologia Enhanced ZLM [ang. Zero Latency Monitoring], pozwalająca na odsłuchiwanie [monitoring] przy różnych częstotliwościach próbkowania ścieżki nagrywanej i odtwarzanej</li> <li style="text-align: justify;"> Oprogramowanie DIGICheck DSP do testowania, analizy i pomiarów karty oraz systemu komputerowego</li> <li style="text-align: justify;"> Sprzętowy miernik poziomu PEAK [wartość szczytowa] i RMS [wartość skuteczna]</li> <li style="text-align: justify;"> Sprzętowy mikser ? technologia TotalMix ? pozwalający na dowolne przełączanie między wejściami a wyjściami [720 kanałów miksera w wewnętrznej rozdzielczości 40-bitów]</li> <li style="text-align: justify;"> Technologia S/MUX ?zaszyta? w systemie umożliwiająca na łączu optycznym ADAT [8 kanałów 24-bity/48 kHz] wykorzystanie 4 kanałów w rozdzielczości 24-bity/96kHz do nagrywania i odtwarzania</li> </ul> WEJŚCIA: <ul> <li style="text-align: justify;"> 8 analogowych [symetryczne, jack stereo 1/4"], 1 x cyfrowe optyczne [TOSLINK], 1 x coaxialne S/PDIF [galwaniczne, RCA], 1 x MIDI IN, WordClock [BNC] </li> <li style="text-align: justify;"> Format wejść cyfrowych: S/PDIF, AES/EBU [Consumer, Professional], optyczne ADAT [8 kanałów]</li> </ul> WYJŚCIA: <ul> <li style="text-align: justify;"> 8 analogowych [symetryczne, jack stereo 1/4"], 1 x optyczne [TOSLINK], 1 x coaxialne S/PDIF [galwaniczne, RCA], 1 x MIDI OUT, WordClock [BNC] </li> <li style="text-align: justify;"> Format wyjść cyfrowych: S/PDIF, AES/EBU [Consumer/Professional], optyczne ADAT [8 kanałów] </li> <li style="text-align: justify;"> Dodatkowe stereofoniczne wyjście analogowe [jack stereo 1/4"] z możliwością podłączenia słuchawek, pracujące jako niezależny tor audio z regulacją głośności</li> </ul> PARAMETRY ANALOGOWE AD: <ul> <li style="text-align: justify;"> Rozdzielczość: 24-bity</li> <li style="text-align: justify;"> Stosunek sygnał/szum [SNR]: 107.5 dB RMS nieważone, 111.5 dBA</li> <li style="text-align: justify;"> Zniekształcenia harmoniczne: < -100 dB, < 0.001 %</li> <li style="text-align: justify;"> Całkowite zniekształcenia harmoniczne+szum: < -98 dB, < 0.0012 %</li> <li style="text-align: justify;"> Separacja kanałów: > 100 dB</li> <li style="text-align: justify;"> Pasmo przenoszenia AD @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz ? 21.0 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Pasmo przenoszenia AD @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz ? 45.3 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Wejścia: jack TRS 6.3 mm, symetryczne</li> <li style="text-align: justify;"> Impedancja wejść: 10 kOhm</li> <li style="text-align: justify;"> Poziomy pracy wejść analogowych dla 0 dBFS ustawiane przez przełączniki na panelu przednim MULTIFACE II: <ul> <li style="text-align: justify;"> -10 dBV [+2 dBV]</li> <li style="text-align: justify;"> +4 dBu [+13 dBu]</li> <li style="text-align: justify;"> Hi Gain: [+19 dBu]</li> </ul> </li> </ul> PARAMETRY ANALOGOWE DA: <ul> <li style="text-align: justify;"> Rozdzielczość: 24-bity</li> <li style="text-align: justify;"> Stosunek sygnał/szum [SNR]: 109 dB RMS nieważone, 112 dBA</li> <li style="text-align: justify;"> Zniekształcenia harmoniczne: < -100 dB, < 0.001 %</li> <li style="text-align: justify;"> Całkowite zniekształcenia harmoniczne+szum: < -97 dB, < 0.0014 %</li> <li style="text-align: justify;"> Separacja kanałów: > 110 dB</li> <li style="text-align: justify;"> Maksymalny poziom sygnału: +19 dBu</li> <li style="text-align: justify;"> Pasmo przenoszenia DA @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz ? 20.9 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Pasmo przenoszenia DA @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz ? 45.8 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Wyjścia: jack TRS 6.3 mm, symetryczne</li> <li style="text-align: justify;"> Impedancja wyjść: 100 Ohm</li> <li style="text-align: justify;"> Poziomy pracy wyjść analogowych dla 0 dBFS ustawiane przez przełączniki na panelu przednim MULTIFACE II: <ul> <li style="text-align: justify;"> -10 dBV [+2 dBV]</li> <li style="text-align: justify;"> +4 dBu [+13 dBu]</li> <li style="text-align: justify;"> Hi Gain: [+19 dBu]</li> </ul> </li> </ul> WYJŚCIE MONITOROWE STEREO: <ul> <li style="text-align: justify;"> Maksymalny poziom sygnału przy 0 dBFS: +17 dBu</li> <li style="text-align: justify;"> Dynamika: 119 dBA</li> <li style="text-align: justify;"> Całkowite zniekształcenia harmoniczne+szum: -100 dB / 0.001 %</li> <li style="text-align: justify;"> Separacja kanałów: > 110 dB</li> <li style="text-align: justify;"> Pasmo przenoszenia DA @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz ? 20.8 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Pasmo przenoszenia DA @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 44 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Impedancja wyjścia: 30 Ohm</li> </ul> PARAMETRY CYFROWE: <ul> <li style="text-align: justify;"> Wyjątkowo niski parametr Jitter: < 3 ns external clock, < 1 ns internal clock</li> <li style="text-align: justify;"> Wewnętrzne częstotliwości próbkowania: 32 / 44.1 / 48 / 88.2 / 96 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Kompatybilność częstotliwości próbkowania poprzez WordClock: 28 kHz - 103 kHz</li> <li style="text-align: justify;"> Wewnętrzna rozdzielczość: 24-bity</li> <li style="text-align: justify;"> PLL na wejściu zapobiega jakimkolwiek cyfrowym dropom, nawet przy wartości Jitter'a ponad 40 ns [w niestabilnych zewnętrznych urządzeniach]</li> <li style="text-align: justify;"> Superstabilny Bitclock-PLL pozwala na bezproblemową płynną regulację częstotliwości próbkowania poprzez ADAT</li> </ul>
Podobne do: Rejestratory i odtwarzacze audio - RME MULTIFACE II
Zegarek z Tel. GSM+Kamera+Dyktafon +Aparat Foto+MP3+MP4
Alesis JamDock - Stacja dokująca do iPoda
Odtwarzacz Denon DN-C640
Odtwarzacz CD/MP3 Stanton C324