Pasaż - promocje
 
Bugatti SHAWN Swetry pomarańczowy Bugatti SHAWN Swetry pomarańczowy
Cena: 349,00 zł zł
Pasaż  »  Muzyka  »  Instrumenty muzyczne  »  DJ i karaoke  »  Rejestratory i programy DJ  »  UNIVERSAL AUDIO APOLLO QUAD
Rejestratory i programy DJ - UNIVERSAL AUDIO APOLLO QUAD
UNIVERSAL AUDIO APOLLO QUAD

UNIVERSAL AUDIO APOLLO QUAD

Cena:
10.300,00 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Rejestratory i programy DJ - UNIVERSAL AUDIO APOLLO QUAD
zapytaj o aktualną cenę ! Apollo - interfejs audio wysokiej rozdzielczości i przetwarzanie UAD w czasie rzeczywistym Apollo? jest pierwszym profesjonalnym, komputerowym interfejsem audio wysokiej rozdzielczości zapewniającym brzmienie, sposób działania i wrażenia takie, jak podczas nagrywania na sprzęcie analogowym. Przystosowany do technologii Thunderbolt? interfejs FireWire 18 x 24, to analogowa konstrukcja UA gwarantująca najwyższą jakość brzmienia 24-bit/192 kHz, połączona z działającym w czasie rzeczywistym procesorem UAD DSP. Używając Apollo, producenci muzyczni i wykonawcy nareszcie mogą bezproblemowo przetwarzać ścieżki w czasie rzeczywistym, za pomocą klasycznych, emulujących analogowe narzędzia wtyczek UAD - takich, jak Neve, Studer, Manley, Lexicon i innych - na komputerach Mac i PC. Najwyższa jakość brzmienia 24-bit/192 kHz Zaprojektowany tak, by pełnić rolę głównego urządzenia w nowoczesnym studio opartym na komputerach Mac lub PC, Apollo reprezentuje bezkompromisowe podejście do kwestii jakości dźwięku. Interfejs powstał na bazie długoletniego doświadczenia UA w dziedzinie urządzeń analogowych i oferuje dźwięk w najwyższej rozdzielczości, o najniższym poziomie zniekształceń THD i największym w tej klasie zakresie dynamiki. Znakomite przedwzmacniacze mikrofonowe Apollo, najlepsze konwertery - a także układ dopracowany w najdrobniejszych szczegółach - to wszystko przekłada się na większą precyzję i głębię w nagraniach na każdym etapie produkcji, począwszy od etapu rejestracji ścieżek, przez dogrywki do miksów i masteringu. Przetwarzanie wtyczkami UAD w czasie rzeczywistym, podczas rejestracji, miksów i masteringuPomimo iż ?naturalne? brzmienie Apollo jest nadzwyczaj otwarte i transparentne, łatwo można z niego wydobyć całą gamę klasycznych, analogowych dźwięków i barw dzięki przetwarzaniu UAD, które działa w czasie rzeczywistym. Oparty na procesorach DUO Core lub QUAD Core akcelerator DSP pozwala na nagrywanie i miksowanie z użyciem wtyczek UAD - przy latencji poniżej 2ms. Możesz więc monitorować i przetwarzać ścieżki korzystając z emulacji klasycznych analogowych urządzeń, takich jak Ampex, Lexicon, Manley, Neve, Roland, SSL, Studer i wielu innych. Chcesz włączyć kilka kompresorów 1176 na ścieżce z bębnami lub nagrać wokale przez klasyczny korektor Neve 1073 EQ, a może nawet zarejestrować cały zespół na żywo przy pomocy taśmowej maszyny Studer A800? Nie ma problemu. Możliwości przetwarzania dźwięku w czasie rzeczywistym są z Apollo naprawdę nieograniczone. Thunderbolt? I/O: Połączenie nowej generacjiApollo to urządzenie przystosowane do nowej technologii Thunderbold, opracowanej przez Intel, którą można znaleźć w najnowszych komputerach iMac, MacBook Pro, MacBook Air i komputerach PC kolejnej generacji. Użytkownik ma możliwość zamontowania karty Thunderbolt I/O (sprzedawana osobno). Technologia Thunderbolt pozwala na pracę przy niższej latencji, mniejszym rozmiarze bufora audio, z lepszą wydajnością i na uruchomienie większej liczby pluginów UAD w porównaniu z połączeniem przez FireWire. Ponieważ łącze Thunderbolt ma o wiele większą przepustowość niż FireWire, twórcy muzyki mogą, zachowując pełną wydajność, do interfejsu Apollo podłączyć jednocześnie wiele urządzeń - dyski twarde, procesory i dodatkowe monitory komputerowe. Lepsza integracja z Pro Tools, Logic, Cubase i innymi programami Sterowniki Core Audio i ASIO dostępne z Apollo są kompatybilne z wszystkimi najważniejszymi programami DAW, w tym z Pro Tools, Logic Pro, Cubase, Live i innymi. Po za tym do Apollo dołączona jest aplikacja Console i wtyczka Console Recall (VST/AU/RTAS), które pozwalają na zarządzanie i przywracanie wszelkich ustawień interfejsu oraz pluginów UAD dla poszczególnych sesji DAW, nawet po kilku miesiącach czy latach. Znakomicie zaprojektowany Jedną z głównych cech Apollo nie do końca można określić mianem ?cechy?. Chodzi bowiem o wiele drobnych szczegółów całej konstrukcji, które ułatwiają szybki, naturalny przebieg pracy - co gwarantuje lepsze rezultaty. Na panelu przednim znajdują się kontrolery dla wszystkich najczęściej wykorzystywanych funkcji, takich jak pokrętła poziomów Preamp i Monitor, przełączniki: kanałów, tłumika, filtra dolno-zaporowego oraz zasilania fantomowego, a także dwa wyjścia słuchawkowe z osobną regulacją poziomów. Dla wejść H-Z umieszczonych na panelu przednim automatycznie uruchamia się sprzętowy i programowy monitoring w chwili podłączenia gitary lub basu. Analogowy dźwięk na wejściach mikrofonowych Apollo oraz na wyjściach Monitor jest sterowany cyfrowo, zatem nie tracisz na jakości dźwięku w momencie wzmocnienia. Wysokiej rozdzielczości, wyjątkowo kontrastowe wskaźniki, zaczerpnięte z legendarnego interfejsu UA 2192 widoczne są niemal pod każdym kątem. W końcu, możliwość pracy w trybie samodzielnym (standalone) oznacza, że możesz korzystać z połączeń audio w Apollo oraz ostatnio używanych ustawień miksera DSP bez konieczności podłączania komputera. Panel przedni i tylny (obrazek Panel przod i tyl) W interfejsie Apollo wszystkie najczęściej używane w trakcie nagrywania i pracy funkcje znajdują się na panelu przednim, dzięki czemu masz do nich szybki i bezpośredni dostęp. Podobnie, na tylnym panelu ulokowano wszystkie wyspecjalizowane, wejścia i wyjścia wysokiej jakości, jakie wykorzystuje się w typowym studio produkcyjnym. Konfiguracja podstawowa Na tym rysunku pokazana jest prosta konfiguracja Apollo, z jakiej mogą korzystać indywidualni muzycy/realizatorzy przy jednoczesnym nagrywaniu gitary i partii wokalnej.Najważniejsze cechy tej konfiguracji: Wykorzystywane są dwa tory przedwzmacniaczy (dla gitary elektrycznej i mikrofonu), Przełącznik Mic/Line dla kanału 2 ustawiony jest w pozycji ?Mic?, Do wyjść monitorowych podłączone zostały monitory aktywne (bądź zestaw głośniki + wzmacniacz). Typowa konfiguracja Na tym obrazku pokazano zestaw Apollo, który może wykorzystać dwóch muzyków nagrywających razem. W tej konfiguracji używane są tylko analogowe urządzenia; cyfrowe wejścia/wyjścia nie zostały użyte. Najważniejsze cechy takiej konfiguracji: Przełącznik Mic/Line dla kanałów 3 i 4 ustawiony został w pozycji ?Mic?, Do każdego wyjścia słuchawkowego można podać inny miks, więc każdy z muzyków może lepiej słyszeć ?swój? instrument w czasie nagrywania. Zaawansowana konfiguracja z dodatkowym zestawem UAD-2 Satellite Ten przykład ilustruje bardziej złożony zestaw Apollo, który można zastosować przy nagrywaniu całego zespołu, wykorzystując zarówno analogowe, jak i cyfrowe wejścia i wyjścia. Najważniejsze cechy takiej konfiguracji:Przełącznik Mic/Line dla kanałów 3 i 4 ustawiony został w pozycji ?Mic?, Do Apollo zostały podłączone, za pomocą złącza ADAT Lightpipe, cztery, dodatkowe tory przedwzmaczniaczy mikrofonowych z urządzenia UA 4-710d, Przez złącze FireWire podłączony jest moduł UAD-2 Satellite, co zapewnia większą moc podczas przetwarzania sygnałów za pomocą wtyczek UAD, Apollo jest głównym urządzeniem synchronizującym (master); w 4-710d ustawienia synchronizacji zostały ustawione w pozycji external word clock i przełącznik Termination w 4-710d został włączony. Funkcje Interfejs audio: Częstotliwość próbkowania do 192 kHz przy rozdzielczości 24-bity, 18 x 24 równoległych kanałów wejścia/wyjścia: Osiem, kanałów analogowych konwertowanych cyfrowo, dostępnych przez wejście mikrofonowe, liniowe lub wysoko-impedancyjne. 14 kanałów konwersji cyfra - analog dostępnych poprzez: Osiem liniowych wyjść mono, Stereofoniczne wyjścia monitorowe, Dwa wyjścia słuchawkowe stereo. 10 cyfrowych kanałów wejścia/wyjścia, dostępnych przez: Osiem kanałów na złączach optycznych ADAT S/MUX dla wyższych częstotliwości próbkowania, Dwa kanały wejścia/wyjścia na złączach koakcjalnych S/PDIF z konwersją częstotliwości próbkowania, Dwa porty FireWire 800 do połączenia z innymi urządzeniami FireWire. Sterowniki dla urządzeń 32 i 64-bitowych. Przedwzmacniacze mikrofonowe: Cztery ultra-transparentne, sterowane cyfrowo, analogowe preampy mikrofonowe wysokiej rozdzielczości, Regulacja wszystkich parametrów przedwzmacniaczy na panelu przednim i przez oprogramowanie, Filtr dolno-zaporowy, zasilanie fantomowe 48 V, tłumik 20 dB, przełącznik biegunowości i sumowanie stereo. Monitoring: Wyjścia monitorowe stereo (niezależne od ośmiu wyjść liniowych), Analogowe wyjścia monitorowe są sterowane cyfrowo, więc zapewniają najwyższą wierność przekazu, Regulacja poziomów i funkcja wyciszenia na panelu przednim, Dwa niezależne wyjścia słuchawkowe stereo, Osobna, analogowa regulacja głośności dla każdego wyjścia słuchawkowego, Wskaźnik poziomów dla toru moniotorowego (pre-fader) na panelu przednim, Na wyjściach S/PDIF można włączyć ten sam sygnał, co na wyjściach monitorowych. Pokładowe przetwarzanie UAD-2: Modele DUO i QUAD wyposażone w dwa lub cztery procesory SHARC, Przetwarzanie wtyczkami UAD w czasie rzeczywistym na wszystkich, analogowych i cyfrowych wejściach Apollo, Takie same funkcje i funkcjonalność w użyciu z programami DAW, jak dla innych produktów UAD-2, Możliwość łączenia z innymi urządzeniami UAD-2 dla zwiększenia wydajności DSP, W komplecie zestaw wtyczek UAD Powered Plug-Ins ?Analog Classics?, Pełna kolekcja wtyczek dla UAD-2 dostępna online przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu. OprogramowanieAplikacja Console:Umożliwia na przetwarzanie sygnału w czasie rzeczywistym za pomocą wtyczek UAD Powered Plug-Ins, Mikser DSP do kontroli i nagrywania w czasie rzeczywistym, Zdalne sterowanie wszystkimi funkcjami Apollo. Wtyczka Console Recall:Zapis konfiguracji Apollo w sesjach DAW - można łatwo przywołać wszystkie ustawienia, Umożliwia sterowanie parametrami z panelu przedniego w programie DAW, Format VST, RTAS i Audio Units. Aplikacja UAD Meter i Control Panel:Ustawienia globalne dla UAD-2 oraz wtyczek i wskaźnik wykorzystania zasobów systemu. Specyfikacja technicznaSystemWejścia i wyjścia: Wejścia mikrofonowe: 4, Wejścia wysoko-impedancyjne Hi-Z: 2, Analogowe wejścia liniowe: 8, Analogowe wyjścia liniowe: 8, Analogowe wyjścia monitorowe: 2 (1 para stereo), Wyjścia słuchawkowe stereo: 2 (niezależne), ADAT S/MUX: 2 porty wejścia, 2 porty wyjścia, do 8 kanałów, S/PDIF: 1 wejście stereo, 1 wyjście stereo, Dwa porty FireWire 800 (IEEE 1394b), Dwa porty Thunderbolt (z opcjonalnie montowaną kartą), Word Clock: 1 wejście, 1 wyjście. Konwersja analogowo/cyfrowa - cyfrowo /analogowa: Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz, Rozdzielczość bitowa analog/cyfra: 24 bity, Równoległa konwersja analogowo-cyfrowa: 8 kanałów, Równoległa konwersja cyfrowo-analogowa: 14 kanałów, Opóźnienie dla toru analogowego: 1.1 ms (przy ustawieniu 96 kHz), Opóźnienie dla toru analogowego z włączonymi szeregowo w programie Console czterema wtyczkami UAD-2: 1.1 ms (przy ustawieniu 96 kHz). Analogowe wejścia/wyjścia: Wejścia mikrofonowe: 1 - 4, Typ złączy: XLR żeńskie, Zasilanie fantomowe +48 V, (z włącznikiem), Zakres dynamiczny: 118 dB (A-ważone), Odstęp sygnału od szumu: 118 dB (A-ważone), Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -110 dB. Wejścia Hi-Z: Typ złączy: TS mono ?? męskie, Zakres dynamiczny: 117 dB (A-ważone), Odstęp sygnał -szum: 117 dB (A-ważone), Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -103 dB. Wejścia liniowe: 1 - 4: Złącza: ?? TRS męskie, symetryczne, Zakres dynamiki: 117 dB (A-ważone), Odstęp sygnału od szumu: 117 dB (A-ważone), Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -107 dB. Wejścia liniowe: 5 - 8: Złącza: ?? TRS męskie, symetryczne, Zakres dynamiki: 117 dB (A-ważone), Odstęp sygnału od szumu: 117 dB (A-ważone), Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -107 dB. Wyjścia liniowe: 1 - 8: Złącza: ?? TRS męskie, symetryczne, Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważone), Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (?0,1 dB), Odstęp sygnału od szumu: 118 dB (A-ważone), Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -106 dB. Wyjścia monitorowe: 1 - 2: Złącza ?? TRS męskie, symetryczne, Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (?0,1 dB), Zakres dynamiki: 115 dB (A-ważone), Odstęp sygnału od szumu: 114 dB (A-ważone), Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -103 dB. Wyjścia słuchawkowe stereo 1 -2: Złącza jack ?? TRS męskie, stereo/niesymetryczne, Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (?0,1 dB), Zakres dynamiki: 113 dB (A-ważone), Odstęp sygnału od szumu: 113 dB (A-ważone), Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -101 dB. Cyfrowe wejścia/wyjścia: S/PDIF, Typ złącza: Phono (RCA), Format: IEC958. ADAT: Złącza: optyczne TOSLINK JIS F05, Format: ADAT Digital ?Lightpipe? with S/MUX, Układ kanałów przy 44.1 kHz, 48 kHz: Port 1 = kanały 1 ? 8, Port 2 = 1 ? 8 (powtórzone), Układ kanałów przy 88,2 kHz, 96 kHz: Port 1 = kanały 1 ? 4, Port 2 = kanały 5 ? 8, Układ kanałów przy 176,4 kHz, 192 kHz: Port 1 = kanały 1 ? 2, Port 2 = kanały 3 ? 4. Word Clock: Złącza: BNC, Ograniczenia: ?0.5% dla każdej z obsługiwanych częstotliwości próbkowania, Wejście Word Clock: 75 Om, z wyłącznikiem. Źródła synchronizacji: Wewnętrzna, Word Clock, S/PDIF, ADAT. Układ elektryczny: Zasilacze: zasilacz zewnętrzny AC - DC, wewnętrzny zasilacz DC - DC, Typ złącza AC: IEC męskie, Wymagania prądowe AC: 100V ? 240V AC, 50 ? 60 Hz, Typ złącza DC: XLR 4-pinowe męskie blokowane (Neutrik P/N NC4MDM3-H), Wymagania prądowe DC: 12 VDC, ?5%, Maksymalny pobór mocy: 6,5 A. Konstrukcja: Wymiary: Szerokość: 483 mm (19?), Wysokość: 44 mm - 1U rack (1.75?), Głębokość, sama obudowa: 308 mm (12.125?), Głębokość, z regulatorami: 343 mm (13.5?), Wymiary w opakowaniu: 610 x 432 x 203 mm (24? x 17? x 8?). Waga:Waga w opakowaniu (pudełko i akcesoria): 8.2 kg, Waga (samo urządzenie): 4.1 kg
Podobne do: Rejestratory i programy DJ - UNIVERSAL AUDIO APOLLO QUAD
M-AUDIO MINIMONSTA
MixMeister Studio
Guitar Pro - Soundbank Keyboards/Synths
Syntezator Virtualny Minimoog V