Pasaż - promocje
 
Pasaż  »  Książki  »  Informatyka  »  Web 2.0. Przewodnik po strategiach - Amy Shuen
Szukaj produktów
Produkty wg kategorii

Informatyka - Web 2.0. Przewodnik po strategiach - Amy Shuen
Web 2.0. Przewodnik po strategiach - Amy Shuen

Web 2.0. Przewodnik po strategiach - Amy Shuen

Cena:
30,01 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Informatyka - Web 2.0. Przewodnik po strategiach - Amy Shuen
Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzieudostępniając usługi za darmomożesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe. Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.Wspólna wartość użytkowników portalu Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowychPozytywne efekty sieciowe w Web 2.0Spieniężanie sieci społecznychKoszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklamTworzenie wartości w sieciach społecznychRozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0Style innowacjiTworzenie biznesplanów Web 2.0 Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKIRedakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce "Web 2.0 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia
Podobne do: Informatyka - Web 2.0. Przewodnik po strategiach - Amy Shuen
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne
Delphi 2005
Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla szkoły podstawowej
Macromedia Flash 8. Oficjalny podręcznik