Pasaż - promocje
 
Pasaż  »  Książki  »  Prawo, akty prawne  »  Zarządzanie marketingiem
Szukaj produktów
Produkty wg kategorii

Prawo, akty prawne - Zarządzanie marketingiem
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Cena:
28,49 zł brutto
Kup teraz »

Opis produktu: Prawo, akty prawne - Zarządzanie marketingiem
Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tejtrudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw. Nowe wydanie tej cieszącej się od wielu lat uznaniem na rynku publikacji zostało poprawione i uzupełnione (uwzględniając sugestie Czytelników) o nowe elementy: sygnalizowanie omawianych problemów przed każdym rozdziałem, wyróżnienia słów kluczowych, pytania sprawdzające po każdym rozdziale, rozbudowany indeks rzeczowy, co powinno ułatwić zarówno odnalezienie poszukiwanych informacji, jak i przyswojenie wiedzy
Podobne do: Prawo, akty prawne - Zarządzanie marketingiem
Norms and the Law
Centres de mise a mort allemands en Pologne Niemieckie miejsca zagłady w Polsce wersja francuska
Ocena projektów europejskich 2007-2013 - Tadeusz Grzeszczyk
Integracja europejska